Rękojmia

Dbając o komfort i zadowolenie Pacjenta na wykonane usługi stomatologiczne udzielamy rocznej rękojmi.

Zasady rękojmi

  • Rękojmia rozpoczyna się z dniem wykonania usługi
  • Warunkiem zachowania rękojmi jest wykonywanie zaleconych przez lekarza prowadzącego zabiegów leczniczych i profilaktycznych
  • Warunkiem rękojmi jest wykonanie zaakceptowanego przez pacjenta planu leczenia
  • Plan może dotyczyć leczenia jednego lub kilku zębów lub leczenia kompleksowego
  • Pacjent jest zobowiązany do przestrzegania terminów wizyt kontrolnych w terminie ustalonym przez lekarza, nie rzadziej niż co 6 miesięcy
  • Wizyty kontrolne i zabiegi są płatne

Rękojmia nie obejmuje:

  • leczenia wykonywanego na wyraźne życzenia pacjenta, potwierdzone jego podpisem, że został poinformowany o braku rękojmi na wykonaną usługę
  • uzupełnień tymczasowych użytkowanych dłużej niż zalecił lekarz
  • powikłań jakie mogą wystąpić po wykonanych zabiegach ( ból, obrzęk, konieczność leczenia przewodowego itp.)
  • złamań zębów własnych
  • uszkodzeń mechanicznych zębów
  • uszkodzeń protez stałych i ruchomych powstałych w wyniku urazu
  • pęknięć pionowych korzeni
  • użytkowania prac protetycznych niezgodnie z przeznaczeniem
  • innych nieszczęśliwych wypadków

Rękojmia nie może być udzielona w przypadku kiedy pacjent przerwał cykl leczenia i ma to wpływ na zachowanie efektu leczenia wykonanego do tej pory

Rękojmia przestaje obowiązywać kiedy pacjent:

  • nie zgłasza się na umówione wizyty kontrolne
  • nie wykonuje zaleconych zabiegów leczniczych i profilaktycznych
  • nie przestrzega zaleceń higienicznych
  • wystąpi u pacjenta choroba ogólnoustrojowa, która znacząco wpływa na stan narządu żucia np. cukrzyca, padaczka, leczenie biofosfatami, cytostatykami
  • radioterapia, osteoporoza
  • nie zgłosi się po uzupełnienie protetyczne w wyznaczonym terminie
  • użytkuje pękniętą protezę
Top